Ez mindenről szól pl:cs 1.6 cod4 .Friss hírek minden!!

Ez a honlap azért alakult hogy többet megtudj bizonyos játékokról,zenékröl. Vagy hogy mikor jelennek meg.

Rendszerkövetelmények: 
Minimum: Intel Pentium IV 2,4 GHz, 1 Gbyte RAM, 8 Gbyte szabad hely, DirectX 9-et támogató 128 Mbyte-os videokártya
Ajánlott: Intel Core 2 Duo , 2 Gbyte RAM, nVidia Geforce 7900+, Sound Blaster X-Fi
Hasonló játékok: CoD 3, SWAT 4, Team Fortress 2 
Kategória: háborús csapat FPS

Szerencsére vége a II. Világháborúnak! Az ember viszont olyan, hogy szereti halomra lőni fajtársait, így a XXI. század eleje sem lehet mentes a virtuális háborús konfliktusoktól. A Call of Duty 4 megdöbbentően kelti életre napjaink haditechnológiáit, harci helyzeteit, ráadásul a valóságban is elképzelhető történetbe helyezve mindezt. A lényeg persze a többjátékos mód. 

Ha a CoD negyedik része is világháborús időket idézne, akkor valószínűleg már csak a nagyon fanatikusok fanyalodnának rá, akármilyen szép és jó. Vannak trendek, melyeknek el kell múlniuk, így éppen ideje volt ugrani 50 évet az időben. Ma az M1 vagy MG34 helyett már a jól bevált AK47, M16 és társai ugatnak fel, ha lenyomjuk a bal egér gombot. 

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!
A játék története akár egy harmadik világháborús szituáció is lehetne, amikor is egy orosz szélsőséges úgy érzi eljött az ideje, hogy Oroszországba visszatérjenek a Szovjetunió alatti állapotok. Ehhez meg is van mindene, mérhetetlen mennyiségű pénz, viszonylag komoly hatalom, emberek és persze az elmaradhatatlan atomfegyver készlet. Azt viszont belátja, hogy az amerikaiak semmiképp nem néznék jó szemmel a történéseket, ezért rájuk is gondolva finanszíroz egy közel-keleti puccsot, hogy a tengerentúliaknak legyen mivel bíbelődnie. Éppen ezért amíg a jenkiket irányítva az arab világot kell kipucolni a fegyveres kendősöktől, addig a brit SAS különítmény a hűvös orosz télben próbálnak zöldágra vergődni a kommunistákkal. A sztori romantikus akciófilm, melyben végül minden jóra fordul, kicsit nyakatekert módon ugyan, de a világ megmenekül, főhősünk túlél, az útközben ejtett 8637 hulla pedig csak járulékos veszteség egy komolyabb nézeteltérés rendezése közben.

A játékos egy rajtaütéses akció főpróbájakor csatlakozik a társasághoz, ahol Price kapitány szeretné látni az újonnan érkezettől, hogy képes egy rutin feladatot gyorsan és precízen elvégezni. Ami az egyik legzseniálisabb ötlet, nem is értem, hogy eddig miért nem találta fel senki, hogy ez a bemelegítő feladatsor egyben felméri, hogy az illető milyen készségekkel rendelkezik az FPS játékok terén és ennek megfelelően ajánl fel egy nehézségi szintet. A megszállottak nyilván pörgősen, otthonosan mozognak bárhol, pontosan céloznak és nem kezdik el a berendezési tárgyakat nézegetni, a briefet megértik. Aki ennek épp ellenkezője, azok többnyire kezdő szintre lesznek irányítva. Ezután azonnal át is leszünk irányítva egy éles akcióba, ahol egy hajón lévő bombát kell megszerezni, ám már ez sem sikerül tökéletesen. Baj van. 

Klikk ide! Klikk ide!Klikk ide! Klikk ide!
Lehetne a játékot támadni automatikusan, hogy végre egy új díszlet, de mégsem voltak képesek egy elég hosszú kampány részt csinálni, hisz a nettó játékidő körülbelül 5-6-7 óra még egy kevésbé villámkezű játékosnak is. Az igazság viszont az, hogy ebben a csekélyke időben annyira tömény háborús sokkot kapunk a fejünkbe, hogy talán nem is érdemes elrontani ezt időhúzással. Az első akciónál valószínűleg a legtöbben csak pislognak (kivéve akik nagyon menő gamerek, mellesleg a fórumunk gyakori hozzászólói is), hogy mi is történik. Ja igen, akció van, ahol az első pillanattól fogva minden aprólékosan ki van számolva. A vezető kézjelekkel és néhol suttogó, néhol üvöltő parancsokkal irányítgatja a csapatot. Ez a lendület nem csak egy kis adrenalin pumpa az elejére, hanem szinte a teljes időtartam alatt megmarad. Nincsenek üresjáratok, nem kell kapcsolót keresgélni, nem kell hosszú üres tereken végigcaplatni, hanem nagyon-nagyon rázós helyzetekben kell méterről-méterre előre hatolni a cél felé. 

A kijelzőn folyamatosan látható 10 centi pontossággal, hogy éppen mennyire vagyunk a céltól, természetesen légvonalban, viszont eljutni oda nem éppen egy laza esti kocogás. Nem háborúként aposztrofálnám a helyzetet, ha nem minden esetben komoly ellenállással kellene leszámolnia csapatunknak, nem lenne háború, ha nem lenne minden 5. ablakban géppuskafészek, ha nem repkednének egyszerre három irányból a gránátok. Mégis így van. Az ellenfelek száma nagyon magas, ráadásul viszonylag okosak is. Amint tüzet nyitunk valakire, akkor visszahúzódik és van, amikor nem is bújik elő, amíg egy másik oldalról felmentő sereg nem érkezik.






Weblap látogatottság számláló:

Mai: 2
Tegnapi: 1
Heti: 11
Havi: 32
Össz.: 5 265

Látogatottság növelés
Oldal: Call of duty 4 Modern Warfare
Ez mindenről szól pl:cs 1.6 cod4 .Friss hírek minden!! - © 2008 - 2024 - kivanott.hupont.hu

A weblap a HuPont.hu weblapszerkesztő használatával született. Tessék, itt egy weblapszerkesztő.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »